Hírek

Elérhetőségek

Pénzügyi Iroda

Pénzügyi Iroda feladatai:

  • ellátja a Hivatal gazdasági szervezetének feladatait
  • a szervezeti egység vezetője ellátja a gazdasági vezető feladatait
  • költségvetési rendelettervezet önkormányzati szintű egyeztetése, és előkészítése
  • költségvetési rendelettervezet elkészítése, törvényi határidő szerint történő benyújtása
  • beruházások, felújítások feladatonkénti nyilvántartása
  • befejezett beruházások aktiválása
  • évközi előirányzat-módosítások elkészítése, Képviselő-testület elé terjesztése, nyilvántartásokon való átvezetése
  • költségvetési beszámoló készítése az államháztartásról szóló törvény szerinti határidőre
  • külső szervezet által meghirdetett pályázatok előkészítése - adatlapok kitöltése, adatok közreműködő szervekhez való továbbítása, kapcsolattartás a közreműködő szervekkel
  • pályázatokon nyert támogatások, EU-s támogatások elkülönített nyilvántartása, elszámolása
  • időközi költségvetési- és mérlegjelentés elkészítése
  • önkormányzati statisztikai jelentés elkészítése
  • tárgyi eszközök leltározásával és selejtezésével kapcsolatos feladatok elvégzése
  • intézmények gazdálkodásának felügyelete és ellenőrzése
  • önkormányzati gazdálkodó szervezetek (társaságok) önkormányzati támogatásának kezelése, nyilvántartása, üzleti tervek teljesítéséről beszámolók, adatszolgáltatások kezelése
  • intézmények gazdálkodásának felügyelete és ellenőrzése
  • az önkormányzati ingatlanvagyon kataszterének feltöltése, folyamatos, naprakész vezetése, negyedévente változások átvezetése, éves ingatlanvagyon leltár elkészítése, az ingatlanvagyon kataszterhez kapcsolódó éves statisztika elkészítése, határidőre történő továbbítása - ASP IVK teljes körű alkalmazása
  • önkormányzati támogatások szerződési (folyósítás, végrehajtás) feltételeinek pénzügyi véleményezése, ellenőrzése, támogatások nyilvántartása
  • Folyamatba épített előzetes és utólagos vezetői ellenőrzés (FEUVE) irányítása
  • ASP Gazdálkodási Szakrendszer teljes körű alkalmazása

Az Iroda gondoskodik a költségvetési szervek alkalmazottaira vonatkozó munkáltatói döntések végrehajtásáról (személyzeti és illetmény ügyintézés, KIRA üzemeltetés, nyilvántartások ASP Gazdálkodási Szakrendszer alkalmazása).

A gyermekek védelméről és a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 21. § (1) bekezdés d) és e) pontja szerinti intézményi gyermekétkeztetés biztosítása.

 Az iroda vezetője: Hohmann-né Veres Adrienn

 Telefon: +36 69 351-101

 E-mail: konyveles@erzsebetikoh.hu

Ügyfélfogadási idő az Erzsébeti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.