A Szociális, Hatósági és Igazgatási Iroda alapfeladatai
- telepengedély, ipari tevékenységek bejelentése
- kereskedelmi hatósági ügyintézés
- ASP Ipar-Kereskedelem Szakrendszer teljes körű alkalmazása, beleértve az elektronikus ügyintézés lehetőségét
- magánszálláshely engedélyezés, nyilvántartásba vétele
- lakcím (házszám) igazolás
- közterületek elnevezésének (földrajzi név meghatározás) előkészítése
- élettársi kapcsolat igazolásáról szóló hatósági bizonyítvány kiállítása
- hagyatéki ügyek ASP Hagyatéki Szakrendszer alkalmazásával, az elektronikus ügyintézéshez lehetőségének biztosításával
- vagyonleltár ügyek társhatóság (bíróság) megkeresésére
- a családok támogatásáról szóló 1998. évi LXXXIV. törvény végrehajtásáról szóló 223/1998. (XII. 23.) Korm. rendelet 5/A. § (3) bekezdése szerinti hatósági bizonyítvány kiadása
- települési támogatás
- rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
- hatóság (bíróság) megkeresésére idegen környezettanulmány, adatszolgáltatások, igazolások
- köztemetés
- A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet szerinti gyámügyi feladatok
Ügyintéző: Erdorfné Polics Katalin
Telefon: +36 69 351-101
E-Mail: szocialis.igazgatas@erzsebetikoh.hu
Ügyfélfogadási idő az Erzsébeti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.