Hírek

Elérhetőségek

Szociális, Hatósági és Igazgatási Iroda

A Szociális, Hatósági és Igazgatási Iroda alapfeladatai

  • telepengedély, ipari tevékenységek bejelentése
  • kereskedelmi hatósági ügyintézés
  • ASP Ipar-Kereskedelem Szakrendszer teljes körű alkalmazása, beleértve az elektronikus ügyintézés lehetőségét
  • magánszálláshely engedélyezés, nyilvántartásba vétele
  • lakcím (házszám) igazolás
  • közterületek elnevezésének (földrajzi név meghatározás) előkészítése
  • élettársi kapcsolat igazolásáról szóló hatósági bizonyítvány kiállítása
  • hagyatéki ügyek ASP Hagyatéki Szakrendszer alkalmazásával, az elektronikus ügyintézéshez lehetőségének biztosításával
  • vagyonleltár ügyek társhatóság (bíróság) megkeresésére
  • a családok támogatásáról szóló 1998. évi LXXXIV. törvény végrehajtásáról szóló 223/1998. (XII. 23.) Korm. rendelet 5/A. § (3) bekezdése szerinti hatósági bizonyítvány kiadása
  • települési támogatás
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
  • hatóság (bíróság) megkeresésére idegen környezettanulmány, adatszolgáltatások, igazolások
  • köztemetés
  • A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet szerinti gyámügyi feladatok

 

Ügyintéző: Erdorfné Polics Katalin

Telefon: +36 69 351-101

E-Mail: szocialis.igazgatas@erzsebetikoh.hu

 

Ügyfélfogadási idő az Erzsébeti Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.